De warm-up is een oefensessie op zondagochtend. De teams krijgen dan nog de kans om hun race-afstelling te testen. Bovendien wordt deze sessie gebruikt door de piloten die op de vuile kant van de baan zullen moeten starten om dit deel op de rechte lijn van start-finish wat proper te rijden. Nu men na de kwali...